mai 2016

Eton lodder ut skjorter i nytt konsept

Jeg har tidligere skrevet om at jeg digger det svenske skjortemerket Eton, blant annet i denne artikkelen.

Nå lanserer det svenske skjortemerket en kampanje som heter stylecarousel.

Kort sagt har de laget en ny maskin som kombinerer design og teknologi, og frem til 15. mai kan man vinne skjorter på deres online "spillmaskin".

Forrige måned presenterte de maskinene på NK, og nå kan alle teste konseptet på stylecarousel.etonshirts.com.

Eton skriver:

"Online opplevelsen gir brukeren mulighet til et samspill med maskinen, og hvis de er heldige kan de vinne nye skjorter. I tillegg til å vise et eksklusivt utvalg av skjorter, som varierer fra myke blomsterprint i lin til formelle jobbskjorter og denim, gir også nettsiden forbrukeren et innblikk i hvordan den fysiske installasjonen ble til."

Jeg er fan av innovasjon og teknologi, så tipser om stylecarousel. I verste fall lærer du mer om merket.

Har du lyst på flere skjorter fra Eton kan du finne det her.

hits